19:00

Przyzwyczajenia

Chyba, każdy ma jakieś swoje przyzwyczajenia. Nawet zwierzęta. W tym poście wymienię wam moje.
PS chętnie przeczytałbym o waszych w komentarzach ;)

1. Uwielbiam tworzyć w piątki wieczorem. Malować, pisać, śpiewać. Wszystko co związane ze sztuką dzieje się u mnie właśnie tego dnia.
2. Gdy maluję, muszę słuchać piosenek. Inaczej rysunek wychodzi mi mizernie.
3. Na kolację jadam płatki lub tosty.
4. Jeśli woda butelkowana to tylko Cisowianka, Saguaro z Lidla. Nie cierpię Polaris. Serio. :D
5. Po wstaniu przeglądam SocialMedia. W roku szkolnym trwa to 10 min a w wakacje... 30-60...
6. Śpię w koszulce, bokserkach i... Skarpetkach. Niezależnie od pory roku, temperatury i innych czynników. Muszę mieć na swoich stopach skarpetki. Moje ulubione są w pizze :>
7. Książki do szkoły szykuję wieczorem.
8. Lekcje zadane na weekend odrabiam w piątek lub sobotę. Nigdy w niedzielę.
9. Pokój sprzątam w każdy piątek.
10. Nie jestem w stanie zasnąć w kompletnej ciemności. Na całe szczęście do mojego okna dociera "nocne światło"
11. Zeszyty mają dla mnie ogromną wartość. Wybieram je bardzo długo. Selekcja jest ostra.
12. Mam  dwie poduszki. Jedna pod głowę. Druga... Spróbujcie się sami domyślić :D
13. Jeśli buty to tylko Adidas, ewentualnie Nike (najnowsze przyzwyczajenie)
14. Kiedy się uczę, uwielbiam dotykać moich włosów :>
15. Piszę wiersze, tylko gdy mam natchnienie.
16. Gram w Simsy, Don' t starve, Hidden Folks. Strasznie rzadko, gdyż po dwóch godzinach spędzonych przy grze jestem "nie do życia".
17. Uzależniłem się od Spotify.
18. Kocham grać w makao.
19. Regularnie oglądam recenzje telefonów. Śledzę nowinki technologiczne.
20. Nie pijam napoi gazowanych. Tylko soki 100%. Najlepiej Cappy.

No i to by było na tyle. Dzisiaj trochę o mnie mam nadzieję, że wybaczycie. Piszcie co wam w duszy
gra.




S.
PS Kiedyś zrobię Tag 50 faktów o mnie ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Takie tam , Blogger