22:06

#TABU!

Hej, siemka, eloszka! Ostatnio pomyślałem, że moje "przemyślenia" zasługują na miano nazwy. I tak właśnie powstało

  
Mało tego!

Postanowiłem, że będzie to regularna seria na moim blogu! Co tydzień w sobotę o 19 dostarczę wam porcję nastoletnich przemyśleń na temat świata... i nie tylko. 

Podsumowanie sierpnia
Cieszę się, że jest ze mną garstka osób. To bardzo wiele dla mnie znaczy. Dzięki, "odzewie" pod ostatnim postem doszedłem do wniosku, że trzymanie tego bloga w tajemnicy przed resztą świata nie ma sensu, a jeszcze miesiąc temu chciałem, aby był całkowicie mój. Szybko zmieniam zdanie. Dlatego jeśli chcecie, polećcie(ale dziwny wyraz 0.0) go osobom, których być może zaciekawi treść znajdująca się tutaj lub będzie im w jakiś sposób pomocna. Nie chcę publicznego share'owania na facebook'u, a jedynie w wiadomości prywatnej. Będę wam bardzo wdzięczny i być może kiedyś się odwdzięczę ;) A no i najważniejsze... Dziękuję, że jesteście!
Na chwilę obecną mój blog został wyświetlony tyle razy
Trzeba odjąć od tego jakieś 100 nabite przeze mnie :D

PS Chciałbym również posłuchać waszych opinii na różne tematy...
Zachęcam do komentowania. Tutaj każdy może napisać co myśli o czymkolwiek :>

Uwielbiam tu pisać <3


S.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Takie tam , Blogger