21:20

Bez sensu - parówki, jajko, deserek

Czy wszystko musi mieć sens!? Nie :D Ten post właśnie taki będzie. O wszystkim i o niczym. Postaram się go aktualizować w miarę możliwości. Może się zaśmiejecie :P

Parówki
Ostatnio odkryłem fajny sposób na ugrzanie parówek (a raczej zerknąłem na opakowanie). Nidy nie chciało mi się ich grzać w garnku, dlatego jadłem zimne. Odkąd mój mózg wzbogacił się w tą recepturę życie stało się prostsze i cieplejsze. A więc:
1. Przygotuj płaski talerz oraz miseczkę, która nie będzie większa od tego talerzyka. Najlepiej, aby idealnie się z nim spasowała i była przezroczysta.
2.Nalej odrobinę wody na talerz, tak aby się z niego nie wylewała.
3. Parówki przekrój na pół (chyba, że mieszczą się od razu pod miskę) i połóż na talerzu z wodą. Przykryj miską.
4. Przenieś wszystko ostrożnie do mikrofali i włącz ją na około 30-40 sekund. Obserwuj bacznie swoją zdobycz. Gdy zobaczysz lub usłysz, że zaczynają pękać szybko wyjmij. 
5. Polej ketchupem i ciesz się cieplutkimi parówkami :D.
Q&A
Po co woda?
Jeśli włożysz parówki do mikrofali bez niej zamiast grzać się powoli zaczną "wybuchać" XD.
Czy to sprawdzony sposób?
Oczywiście! Polecam serdecznie.


Jajko
Przed gotowaniem wyjąć jajka z lodówki na około 10 min, umyć. Wrzucić jajka do gotującej się wody. Posolić (1 łyżka) H2O na chwilę przed wrzuceniem jajek.
Na miękko: 4.30 min
Na mniej miękko: 5min
Na lekko miękko: 6min
Na pół-twardo: 7min
Na trochę bardziej pół twardo 7.30min
Na twardo 8min
Po wyjęciu, zalać zimną wodą.
Dużo zależy również od wielkości jajek!

Szybki deserek
1. Monte + borówki
2. Danio + Nestle Oats
3. Jogurt naturalny + Oats + jagody, borówki, maliny, banan
Dobra dalej nie mam pomysłu, może mi się coś przypomni :>

Wiem, że nikomu nie pomogłem, ale tak jak pisałem to WSZYSTKO I NIC, bzdety lub przydatne rzeczy. Zależy kto, czego oczekuje,
S.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Takie tam , Blogger