19:12

Moja muzyka - czyli od Lady Gagi po Marię Peszek

Muzykaaaaa. Pomijając fakt, że jestem beztalenciem w tej dziedzinie to nie wyobrażam sobie bez niej życia. Towarzyszy mi w prawie każdej chwili. Smutnej, wesołej, nijakiej. Traktuje ją jako nadzieję na lepsze jutro. Dzięki niej huśtawka emocjonalna, którą ostatnio jestem stabilizuje się. 

Gdy miałem 7 lat uwielbiałem Lady Gagę :D. Tak nie przeczytaliście się Stefani Joanne Angelina Germanotta była moją ulubioną piosenkarką, a jej utwór pt. Poker Face stał się w mojej opinii największym hitem tamtego okresu. Pierwszy raz usłyszałem go w kinie... Gdy oglądałem napisy ,,Artur i Minimki 2: Zemsta Maltazara". Ciekawostka: kiedyś mówiłem, że chciałbym być pochowany obok głównego aktora tego filmu, czyli Freddiego Highmore. Możecie się, więc domyślić jaką obsesję miałem na punkcie tej bajki. ,,P-p-p-poker face, p-p-poker face" - to była miłość od pierwszego usłyszenia. PS po raz pierwszy zostałem tak długo na napisach. Potem, myśląc że artyści wydają około jeden przebój rocznie (moja niewiedza o czymś takim jak album trwała chyba do 11 roku życia :D) słuchałem ,,Pokerowej twarzy" na okrągło przez kilkanaście miesięcy. Oj współczuje mojej rodzinie z przeszłości. 


https://www.amazon.com/Lady-Gaga/e/B001LH2W8E

Gdy Lady Gaga zaczęła w końcu wychodzić z mojej głowy przerzuciłem się w większości na naszych Polskich artystów, czyli przede wszystkim Dawida Podsiadło (<3), Sylwię Grzeszak (!), Ewę Farnę itd.... Na całe szczęście moja siostra zostawiła po sobie MP3 i to właśnie jej zawdzięczam rozwinięcie mego gustu muzycznego. Nie pamiętam z niej już za wiele, ale takich hitów jak ,,Whistle" Flo Ridy,,Little Talks" Of Monsters And Men czy ,,Titanium" Davida Guetty z Sią 
nie sposób zapomnieć. I powiem wam, że często tęsknie za tymi czasami, gdzie muzyka wydawała się być bardziej szczera, "milsza". Trudno to opisać słowami, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :).

Trzeci etap to muzyka z lat 80/90. Nie będę się tu rozpisywał. Powiem tylko, że znudziło mi się to raczej szybko.

Nadszedł czas na ostatni rozdział moich wspominek, czyli teraz... Czego słucham aktualnie? Jest to głównie "muzyka uczuciowa", a nie tylko puste bity, czy płytkie testy. Serce mi się kraja gdy patrzę na rówieśników zapatrzonych w Cypisa, Popka itp. To jest jeden z wielu powodów, przez których czuję się inny i niezrozumiały dla reszty. Rozwinę to kiedy indziej. Wracając do muzyki. Wiosna/ Zima 2017 to okres w którym mój mózg fascynowała głównie Maja Koman oraz Maria Peszek. Teksty zawarte w ich utworach idealnie odzwierciedlają moje przekonania co do świata i właściwie wszystkiego. Pięknie jest móc słuchać tego, o czym myślimy. Lato 2017 to już totalny misz-masz. Gdyby ktoś chciał link do konta Spotify na końcu!

Dobra! Najwyższa pora przestać gadać o sobie! Teraz podam wam ciekawą playlistę (z linkami)... Gdyż każdy utwór z niej będzie dopasowany do poszczególnych emocji. Liczę, że przypadnie wam do gustu. Postaram się ją aktualizować, gdy coś ciekawego wpadnie mi do głowy.

Dające nadzieję

1. Seafret - Oceans
2. Foster The People - Pumped Up Kicks 
3. Ralph Kaminski - Lights(2017) - tego musisz posłuchać! (Spotify)


Całkiem pozytywne
1. Sunrise Avenue - I Help You Hate Me
2. Jungle Giants - Used to be in Love 
3. R3hab & Felix Cartal - Killing Time
4. The Delta Riggs - Baddest Motherfucker in the Beehive (Spotify)
5. Alle Farben, Janieck - Little Hollywood

Raczej smutne
1. St. South - Slacks 
2. Lorde - Liablity
3. Daggy Man - Terrified (Spotify)
4. Quiet Arrows - All Else Fades (Spotify)
5. Lily Allen - Somewhere Only We Know
6. joan - So shy - tego musisz posłuchać!

Gdy jesteś wściekły
1. Taylor Swift - Look What You Made Me Do 
2. SAFIA - Couting Sheep
3. Maria Peszek - Polska A, B, C i D

Lekko Psychodeliczne
1. Coals - Lato 2002
2. Maja Koman - Łapy Pana (Spotify)

Ciekawość
1. Parov Stelar, Lilja Bloom - Step Two
2. The Dumplings - Słodko-słony cios 

Miłość
1. Lana Del Ray - Love
2. Mikromusic - Takiego Chłopaka 
3. Hamilton Leithauser + Rostam - A 1000 Times

Osobliwe
1. Imagine Dragons - Thunder 
2. Flume & Chet Faker - Drop the Game
3. Eurythimcs - Sweet Dreams - tego musisz posłuchać!

WOW! To na razie wszystko. Mam nadzieję, że coś przypadnie wam do gustu.
Mój Spotify: https://open.spotify.com/user/nocelebrityboy
S.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Takie tam , Blogger